Je data, eenvoudig gemaakt
Maak kennis met onze data diensten
CRM Analytics
Of je nu nog in spreadsheets werkt of al een CDP hebt geïmplementeerd: wij helpen je om meer uit je CRM-data te halen. We zorgen dat je kunt vertrouwen op je klantdata en deze effectief kunt inzetten voor marketing, sales of service.
Veel bedrijven hebben wél klantdata, maar missen overzicht, consistentie of bruikbare inzichten. Wij helpen je jouw CRM-data strategisch en praktisch te gebruiken met:
Slimme data-organisatie, waarbij we samen zorgen dat je data op de juiste plek staat, goed gestructureerd is en klaar voor activatie in campagnes of dashboards.
Een pragmatische aanpak, waarin we samenwerken met je team om use cases te prioriteren — van lifecycle marketing tot retentie of lead scoring.
Transparante rapportages, waarin je de juiste KPI’s volgt, duidelijke inzichten krijgt en kunt sturen op impact in plaats van op aannames.
Of je nu werkt met HubSpot, Salesforce, Bloomreach of een ander CRM-systeem: wij zorgen dat je klant metrics kloppen, inzichtelijk en bijdragen aan groei.
Google Analytics 4
Of je nu niet weet waar je moet beginnen of al enkele stappen hebt gezet, wij kunnen de implementatie van Google Analytics beheren en we helpen je bij het opzetten van de rapportages en analyses die je nodig hebt om je data voor jou te laten werken.
Privacyregels en wetgeving veranderen snel en die veranderingen kunnen een grote impact hebben op de kwaliteit van je data. Wij helpen je het maximale uit Google Analytics 4 te halen met:
Slimme implementatie om ervoor te zorgen dat elk datapunt correct wordt vastgelegd, zodat je op je data kan vertrouwen en accurate beslissingen kan nemen
Een data-gedreven aanpak waarmee je ziet wat gebruikers doen en welke kanalen goed presteren
Een begeleid proces waarin we samen de belangrijkste KPI’s bepalen en je website optimalisatie plannen. Dan stellen we een meetplan op, validatie- en testprocedures en lopen we samen door de implementatie
Google Tag Manager & server-side tracking
Goede beslissingen beginnen bij betrouwbare data.
We helpen je om tracking zo in te richten dat je niet alleen aan de privacyregels voldoet, maar ook betere inzichten krijgt in klantgedrag, funnel en groeikansen.
Wat we doen:
Slimme opzet van Google Tag Manager — inclusief consentmanagement, conversie-API’s en datalagen
Implementatie van server-side tagging voor snellere sites en betrouwbaardere metingen
Grondige tracking-audit vóór livegang
Monitoring & onderhoud zodat je data blijft kloppen, ook na updates
Of je GTM al draait of nog moet starten — wij zorgen dat het werkt voor je marketing, niet alleen technisch klopt.
Cookie Consent Management
Of cookies nu verdwijnen of we alleen maar kijken naar de volgende evolutie op het gebied van privacybeheer, ons team staat klaar om de veranderingen voor te blijven zodat je meer tijd besteedt aan groeien en minder tijd aan het najagen van veranderingen.
Wij nemen het voortouw als het gaat om het beheer van jouw toestemming voor cookies door:
Het auditen van je huidige website op compliance
Het integreren van Consent Management Platforms (CMP’s), server-side tagging en consent mode
Op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen
Blik van een expert op je cookiemanagement is altijd een goed idee, en wij zijn er om te helpen.